skambinant iš Lietuvos
skambinant iš užsienio
darbo dienomis nuo 8 iki 19 val.
šeštadieniais nuo 9 iki 16 val.
sekmadieniais nuo 10 iki 14 val.
Esant dideliam siuntų srautui ir apribotam susisiekimui su užsienio valstybėmis, siuntų pristatymas Lietuvoje gali vėluoti iki 3 dienų, o užsienio siuntos gali vėluoti ir ilgiau.
Vardenei / V. Pavardenei arba
Akcinei bendrovei Lietuvos paštui.
Vardenis / V. Pavardenis arba
Vilniaus „Žemynos“ gimnazija.
Vardžiui / V. Pavardžiui
Susisiekimo ministerija
Susisiekimo ministerijos
Ekonominės analizės skyriaus vedėjui
Vardeniui Pavardeniui
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Taip Ne Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Siekiant išvengti adresavimo klaidų, visada paprašykite pašto siuntos gavėjo, kad jis tiksliai nurodytų savo adresą.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Taip Ne Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Norint, kad apie neįteiktą ir pašte saugomą siuntą jos gavėjas būtų informuotas SMS žinute ar el. paštu, būtina adresuojant siuntą nurodyti papildomus gavėjo kontaktinius duomenis, t.y. mobiliojo telefono numerį ir (ar) el. paštą.
Laiškininkui pasirašytinai neįteikus registruotosios siuntos gavėjui (neradus jo ant siuntos nurodytu adresu) vietoj popierinio pranešimo, kuris paliekamas gaunamųjų laiškų dėžutėje, pašto siuntos gavėjas gali būti informuojamas elektroniniu būdu (SMS žinute ar el.paštu).
Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys, t. y. mobiliojo telefono numeris (pavyzdžiui, 86XXXXXXX) ir (ar) el. paštas (pavyzdžiui, V.PAVARDENIS@POST.LT), turi būti rašomi ant pašto siuntos voko ar pakuotės žemiau įprastų gavėjo rekvizitų – asmenvardžio ir gavėjo adreso, kur siunta turi būti pristatyta.
Svarbu! Papildomi gavėjo kontaktiniai duomenys bus naudojami tik siuntos pristatymui – reklaminiai ir kiti komerciniai pasiūlymai nebus siunčiami. Asmens duomenys gali būti tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais tik gavus asmens sutikimą.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Taip Ne Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Siuntų saugojimo terminai gavimo paštuose:
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Taip Ne Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Žala dėl prarastų, sugadintų pašto siuntų (padaryta nuo jų priėmimo iki įteikimo gavėjui) atlyginama vadovaujantis LR Pašto įstatymu, Pasaulinės pašto konvencijos, Pašto korespondencijos bei Pašto siuntinių reglamentų nuostatomis, taip pat remiantis tarptautinėmis sutartimis bei sutartimis su naudotojais.
Dėl žalos atlyginimo už dingusią pašto siuntą, dingusius, trūkstamus ar apgadintus siųstus daiktus, neatsižvelgiant į tai, kurioje šalyje prarasta, sugadinta pašto siunta, siuntėjas gali pareikšti pretenziją AB Lietuvos paštui per 6 mėnesius nuo pašto siuntos išsiuntimo dienos.
Žalos atlyginimo terminas:
Žalos atlyginimo dydis
AB Lietuvos paštas už prarastas, sugadintas pašto siuntas atlygina tik teisės aktuose nustatyto dydžio kompensacijas. Netiesioginiai nuostoliai, negautos pajamos, neturtinė žala neatlyginama.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Taip Ne Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Žala neatlyginama (vadovaujantis Pasaulinės pašto konvencijos ir Lietuvos Respublikos pašto įstatymo nuostatomis), jeigu:
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Taip Ne Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Taip Ne Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Pašto paslaugų kokybės reikalavimai Lietuvoje
Terminas | Kiekybinis kriterijus |
---|---|
D + 1 | 85 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 3 | 97 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 2 | 85 proc. nepirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 4 | 97 proc. nepirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 4 | 97 proc. pašto siuntinių |
Pašto paslaugų kokybės reikalavimai tarp Europos Bendrijos valstybių
Terminas | Kiekybinis kriterijus |
---|---|
D + 3 | 85 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 5 | 97 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
Pastabos:
1. Išsiųstos pašto siuntos gavėją gali pasiekti ir greičiau nei pagal nustatytus pašto siuntų pristatymo kokybės reikalavimus.
2. D + n;
2.1. „D“ – pašto siuntos išsiuntimo data. Išsiuntimo data laikoma ta pati diena, kai pašto siunta buvo pateikta siųsti, jei ji buvo pateikta prieš paskelbtą vėliausią pašto siuntų surinkimo iš pašto paslaugų teikimo vietos laiką. Jeigu pašto siunta buvo pateikta siųsti vėliau, išsiuntimo data laikoma kita diena;
2.2. „n“ – darbo dienų skaičius nuo pašto siuntos išsiuntimo iki jos pristatymo gavėjui;
3. Kiekybinis kriterijus – kriterijus, pagal kurį ne mažiau nei nurodyta procentų pašto siuntų turi būti pristatyta per nustatytą dienų skaičių.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Taip Ne Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Taip Ne Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Pašto siuntose draudžiama siųsti:
Mėsos gaminiai būtinai turi būti hermetinėse pakuotėse. Siunčiamų mėsos gaminių kiekis turi būti nedidelis (iki 5 kg).
Nerekomenduojama siųsti tabako produktų. Net tose šalyse, į kurias nedraudžiama siųsti tabako gaminių, jie yra apmokestinami gana dideliais muito mokesčiais.
Draudžiama siųsti produktus aerozolinėse pakuotėse.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Taip Ne Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Pašto paslaugų kokybės reikalavimai Lietuvoje
Terminas | Kiekybinis kriterijus |
---|---|
D + 1 | 85 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 3 | 97 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 2 | 85 proc. nepirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 4 | 97 proc. nepirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 4 | 97 proc. pašto siuntinių |
Pašto paslaugų kokybės reikalavimai tarp Europos Bendrijos valstybių
Terminas | Kiekybinis kriterijus |
---|---|
D + 3 | 85 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
D + 5 | 97 proc. pirmenybinių korespondencijos siuntų |
Pastabos:
1. Išsiųstos pašto siuntos gavėją gali pasiekti ir greičiau nei pagal nustatytus pašto siuntų pristatymo kokybės reikalavimus.
2. D + n;
2.1. „D“ – pašto siuntos išsiuntimo data. Išsiuntimo data laikoma ta pati diena, kai pašto siunta buvo pateikta siųsti, jei ji buvo pateikta prieš paskelbtą vėliausią pašto siuntų surinkimo iš pašto paslaugų teikimo vietos laiką. Jeigu pašto siunta buvo pateikta siųsti vėliau, išsiuntimo data laikoma kita diena;
2.2. „n“ – darbo dienų skaičius nuo pašto siuntos išsiuntimo iki jos pristatymo gavėjui;
3. Kiekybinis kriterijus – kriterijus, pagal kurį ne mažiau nei nurodyta procentų pašto siuntų turi būti pristatyta per nustatytą dienų skaičių.
Ar šis atsakymas buvo naudingas? Taip Ne Vis dar reikia pagalbos? Susisiekite su mumis.
Pateikę šių reikalavimų atitinkančius duomenis ir (ar) dokumentus, Jūs atsakote teisės aktų nustatyta tvarka.
Šiuo būdu AB Lietuvos pašto darbuotojams pateikti duomenys ir dokumentai bus naudojami tik Jums skirtų pašto siuntose siunčiamų prekių deklaravimui muitinėje ir muitinės formalumams atlikti. Duomenų ir dokumentų pateikimas yra savanoriškas, tačiau, Jums jų nepateikus, Jūsų pašto siuntų deklaravimas ir muitinės formalumų atlikimas nebus operatyvus.
Pateikę šių reikalavimų atitinkančius duomenis ir (ar) dokumentus, Jūs atsakote teisės aktų nustatyta tvarka.
Šiuo būdu AB Lietuvos pašto darbuotojams pateikti duomenys ir dokumentai bus naudojami tik Jums skirtų pašto siuntose siunčiamų prekių deklaravimui muitinėje ir muitinės formalumams atlikti. Duomenų ir dokumentų pateikimas yra savanoriškas, tačiau, Jums jų nepateikus, Jūsų pašto siuntų deklaravimas ir muitinės formalumų atlikimas nebus operatyvus.
Informacijos gavimą patvirtinantį elektroninį laišką gausite artimiausiu metu. Kilus papildomiems klausimams, mūsų deklarantai su Jumis susisieks.
Jei iškiltų klausimų – susisiekite su mumis el. paštu info@post.lt arba skambinkite telefonu 8 700 55 400
Jei iškiltų klausimų – susisiekite su mumis el. paštu info@post.lt arba skambinkite telefonu 8 700 55 400
Siuntos registracijos numerį galite rasti kasos kvite, kuris buvo išduotas pašte arba kurjerio.
Jei siuntą siuntėte iš LP Express savitarnos terminalo, siuntos numerį rasite el.laiške bei SMS žinutėje.
Jei iškiltų klausimų – susisiekite su mumis el. paštu info@post.lt arba skambinkite telefonu 8 700 55 400