Neatitikome Jūsų lūkesčių? Pildykite formą žemiau arba atsisiųskite dokumentą užpildymui.
Pretenzija
- Pretenzijos pateikimo formos
-
Pretenziją galite pateikti tik raštu vienu iš šių būdų:
- Bendrovės interneto tinklalapyje www.lietuvospaštas.lt užpildydami formą;
- el. paštu adresu: info@post.lt;
- rašytine korespondencijos siunta adresu: Akcinės bendrovės Lietuvos pašto Kontaktų centrui, J. Balčikonio g. 3, 03500 Vilnius;
- Lietuvos pašto paslaugų teikimo vietoje, užpildant pretenzijos formą (dėl pretenzijos formos kreipkitės į klientų aptarnavimo specialistą);
- pretenzijos dėl asmens duomenų tvarkymo Bendrovei pateikiamos Lietuvos pašto paslaugų teikimo vietoje, el. paštu duomenusauga@post.lt arba paštu, adresu: Akcinės bendrovės Lietuvos pašto, Duomenų apsaugos pareigūnui, J. Balčikonio g. 3, 03500 Vilnius.
- Ką privaloma nurodyti pateikiamoje pretenzijoje
-
- Savo vardą, pavardę arba, jei klientas yra juridinis asmuo, įmonės ar įstaigos pavadinimą ir įmonės kodą, adresą ir kontaktinius duomenis (el. paštą) ryšiui palaikyti, pagal kuriuos klientas pageidauja gauti atsakymą.
- Pretenzijos dalyką, t. y. akcinės bendrovės Lietuvos pašto veikimą / neveikimą konkrečioje situacijoje, kuris, kliento manymu, pažeidžia jo teises ir / arba teisėtus interesus;
- Datą, kada klientas sužinojo apie savo teisių ir / arba teisėtų interesų pažeidimą;
- Pretenzijos reikalavimus;
- Pretenzijoje nurodytas faktines aplinkybes pagrindžiančius įrodymus (jei jų yra) ir kitą pretenzijos nagrinėjimui reikšmingą informaciją, jeigu tokios yra.
- Svarbu pildant duomenis
-
- Užpildyti duomenys turi būti parašyti aiškiai ir įskaitomai.
- Aiškiai išdėstykite esminius prašymo dalykus, nurodykite, ko konkrečiai pageidaujate.
- Jeigu esate įgaliotas asmuo pateikti kito asmens skundą, būtina pridėti įstatymo nustatyta tvarka tinkamai patvirtintą įgaliojimo kopiją.
- Pretenzijos pateikimo ir išnagrinėjimo terminai
-
Pretenzijos dėl pašto paslaugų:
- Turi būti pateiktos per 6 (šešis) mėnesius nuo pašto siuntos išsiuntimo dienos.
- Išnagrinėjamos ne ilgiau nei per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
- Turi būti pateiktos ne vėliau kaip per 3 (tris) mėnesius nuo tos dienos, kai sužinojote apie savo teisių pažeidimą.
- Išnagrinėjamos ne ilgiau nei per 15 (penkiolika) darbo dienų, esant svarioms priežastims terminas gali būti pratęstas iki 35 (trisdešimt penkių) darbo dienų.
- Išnagrinėjamos ne vėliau kaip per 1 (vieną) mėnesį nuo prašymo gavimo. Šis laikotarpis prireikus gal būti pratęstas dar 2 (dviems) mėnesiams atsižvelgiant į prašymų sudėtingumą ir skaičių.
- Bendrovė turi teisę atsisakyti nagrinėti pretenziją esant šioms aplinkybėms
-
- Pretenzija tiesiogiai nesusijusi su akcinės bendrovės Lietuvos pašto veikla;
- Teismas, akcinė bendrovė Lietuvos paštas ar kita atsakinga institucija jau yra priėmę sprendimą tuo pačiu klausimu ir klientas nepateikia naujų duomenų;
- Pretenzijos turinys savo esme yra žeidžiantis ar žeminantis žmogaus orumą (pvz., vartojami necenzūriniai žodžiai ir pan.) ir / ar joje nėra konkretaus reikalavimo;
- Nuo pretenzijoje nurodytų pažeidimų padarymo iki pretenzijos pateikimo yra praėję daugiau kaip 6 (šeši) mėnesiai, išskyrus pretenzijas dėl finansinių paslaugų, tokiu atveju ne vėliau kaip po 3 (trijų) mėnesių nuo tos dienos, kai sužinojome apie pažeidimą;
- Pateikta pretenzija yra neįskaitoma ar nesuprantamai išdėstyta;
- Nenurodyta nagrinėjimui ar atsakymo siuntimui būtina informacija;
- Dėl kitų objektyvių priežasčių.
- Jeigu Jūsų netenkina pateiktas atsakymas arba Bendrovė netenkino Jūsų prašymo ar tenkino jį iš dalies
-
- Jei Jūsų netenkina atsakymas į pateiktą pretenziją dėl pašto paslaugų, galite kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą, Mortos g. 14, 03219 Vilnius, www.rrt.lt.
- Jei Jūsų netenkina atsakymas į pateiktą pretenziją dėl finansinių paslaugų, galite kreiptis į Lietuvos banko Finansų rinkos priežiūros tarnybą, Žalgirio g. 90, 09303 Vilnius, www.lb.lt.
- Jei Jūsų netenkina mūsų atsakymas į pateiktą pretenziją dėl asmens duomenų tvarkymo ir / ar apsaugos, galite kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją, L. Sapiegos g. 17, 10312 Vilnius.
- Pagrindiniai teisės aktai
-
- Lietuvos Respublikos pašto įstatymas;
- Pasaulinės pašto sąjungos Pašto konvencija;
- Akcinės bendrovės Lietuvos paštas patvirtintos Pašto paslaugų teikimo taisyklės;
- Akcinės bendrovės Lietuvos paštas patvirtintos Siuntimo žalos atlyginimo taisyklės.
- Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymas;
- Lietuvos Respublikos elektroninių pinigų ir elektroninių pinigų įstaigų įstatymas;
- Lietuvos Respublikos mokėjimo įstaigų įstatymas;
- Lietuvos Respublikos mokėjimų įstatymas.
- Tarptautinė siuntų paieška
-
Tarptautinei siuntų paieškai taikomas 90 kalendorinių dienų atsakymo terminas. Tokį kreipinį galite pateikti čia.