Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)


Šiuo metu prie mūsų Tinklo padalinio komandos kviečiamas prisijungti Klientų aptarnavimo specialistas (-ė):

 

Kokie iššūkiai Tavęs laukia?

  • Aptarnausi privačius bei verslo klientus, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę;
  • Parduosi pašto, finansines ir kitas paslaugas;
  • Teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
  • Rengsi atliktų darbų dienos ataskaitas. 

 

Darbo sąlygos:

  • Darbo krūvis – 1 etatas;
  • Darbo grafikas – slankusis darbo grafikas;
  • Neterminuota darbo sutartis;
  • Darbo vieta – Pakalnės g. 2, Zarasai.

 

Mes tikimės, kad Tu:

  • Esi orientuotas į klientą ir rezultatus;
  • Esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis;
  • Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas; 
  • Puikiai supranti ir kalbi lietuviškai.

 

Mes siūlome:

  • Stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
  • Apmokymus neturintiems darbo patirties;
  • Visas socialines garantijas;
  • Laiku mokamą atlyginimą ir papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
  • Darbo užmokestis – nuo 680 iki 750 Eur (neatskaičius mokesčių).

 

Jei susidomėjai, atsiųsk savo CV el. paštu karjera.vilnius@post.lt su nuoroda: „Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Zarasai)“.

 

Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

 

Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-pranesimas.

Jei tai Tu, kandidatuok

Siųsti cv
Buvo naudinga? Dalinkitės: